Διδακτικές ενότητες
- -Προετοιμασία Τμήματος…
- -Προτάσεις για …
- -Στολίζω…Διακόσμηση τάξης!
- -Ύλη: Προγραμματισμός…
- -Υποψία προβλημάτων…
- 00. 00 Γνωριμία με τους ήρωες
- 01. 00 Πού είναι ο Άρης;
- 02. 00 Η παρέα
- 02. 01 Αντίο, θάλασσα
- 02. 02 Τιτίνα η κότα
- 02. 03 Πεπόνι, πεπόνι!
- 02. 04 Ένα χελιδόνι
- 02. 05 Τάσος, το σαλιγκάρι
- 02. 06 Ο κύριος με το καπέλο
- 02. 07 Όλοι στον κήπο
- 02. 08 Νυχτώνει
- 02. 09 Ρινόκερος και κόκορας
- 02. 10 Ιστορίες
- 02. 11 Η 28η Οκτωβρίου
- 02. 12 Το παπί
- 03. 00 Μια παράσταση στην πλατεία
- 03. 01 Θέατρο Σκιών
- 03. 02 Μύτη σαν σαλάμι
- 03. 03 Μήλα και καμήλα
- 03. 04 Γάτα και παπαγάλος
- 03. 05 Ένα λεμόνι με φτερά
- 03. 06 Χάσαμε τη γάτα
- 03. 07 Ένα ζιζάνιο στη ζύμη
- 03. 08 Στο ζαχαροπλαστείο του Γλ…
- 04. 00 Το σύννεφο έφερε βροχή
- 04. 01 Μου χαρίζεις την ουρά σου;
- 04. 02 Με βάρκα και σωσίβιο
- 04. 03 Μόνος στο σκοτάδι
- 04. 04 Χωρίς φως
- 04. 05 Το παράξενο ταξίδι της Συν…
- 04. 06 Ψιχάλες
- 04. 07 Πουπουλένια σύννεφα
- 04. 08 Καλά Χριστούγεννα…
- 05. 00 Σκανταλιές
- 05. 01 Το καπέλο περπατάει!
- 05. 02 Ένας καινούριος μαθητής
- 05. 03 Όλοι στο οικόπεδο
- 05. 04 Μπλε όνειρα
- 05. 05 Με πινέλα και φαντασία
- 05. 06 Οι δυο φίλοι
- 06. 00 Το χαμένο κλειδί
- 06. 01 Ο παπουτσωμένος χιονόδρακος
- 06. 02 Μην αγγίζετε! Έχει αγκάθια!
- 06. 03 Κοντά στο τζάκι
- 06. 04 Η ευχή
- 06. 05 Ο θείος Παύλος
- 06. 06 Για τ' αγγελάκια του ουρανού
- 07. 00 Καράβια
- 07. 01 Ένα γράμμα για την Ιωάννα
- 07. 02 Δώρα για την Ιωάννα
- 07. 03 Τι κρύβει το μπαούλο;
- 07. 04 Καράβια
- 07. 05 Παιχνίδια που ταξιδεύουν
- 07. 06 Το πετροκάραβο
- 07. 07 Η 25η Μαρτίου
- 07. 08 Μια Κυριακή του Μάρτη
- 08. 00 Άνοιξη
- 08. 01 Η μετακόμιση
- 08. 02 Η Αγγελική
- 08. 03 Παίζουμε παντομίμα;
- 08. 04 Βόλτα στο βουνό
- 08. 05 Το κοτσύφι
- 08. 06 Το ημερολόγιο της Μαρίνας
- 08. 07 Γεια σου κότσυφα
- 08. 08 Πασχαλινό
- 09. 00 Ο κόσμος των Βιβλίων
- 09. 01 Στη βιβλιοθήκη
- 09. 02 Να σας διαβάσω;
- 09. 03 Το Αλφαβητάρι με τον Ήλιο
- 09. 04 Θα γράψουμε το δικό μας…
- 09. 05 Έκθεση βιβλίου
- 09. 06 Αντίο όνειρά μου
- 10. 00 Το κοχύλι
- 10. 01 Καλοκαιρινή εκδρομή
- 10. 02 Ίχνη στην άμμο
- 10. 03 Η χελώνα Καρέττα Καρέττα
- 10. 04 Αρχαίοι μύθοι
- 10. 05 Στη σπηλιά
- 10. 06 Η μπουρού
- 10. 07 Τα τζιτζίκια – Κοχύλι
- Καλώς όρισες…
Ιούν
30
Απορίες γονέων…
Σχόλιο στο 02. 01 Αντίο, θάλασσα
Έχετε απορίες; Μήπως θέλετε να ρωτήσετε κάτι; Στην προσπάθειά σας να βοηθήσετε το παιδί σας, συναντάτε κάποια σημεία στη συγκεκριμένη διδακτική ενότητα που δεν μπορείτε τελικά να κατανοήσετε;
Γράψτε μας σε σχόλιο σύντομα και με ακρίβεια τις απορίες σας ή τι ακριβώς δεν καταλαβαίνετε και θα προσπαθήσουμε να σας βοηθήσουμε με άμεση απάντηση! Άλλωστε είμαστε σίγουροι πως με ευχαρίστηση θα σας απαντήσει κάποιος από τους εκατοντάδες εκπαιδευτικούς που καθημερινά διαβάζουν τις σελίδες του Γραφούλη και της Γραφούλας…
Rating 3.50 out of 5
Σχόλια
2 Σχόλια για το “Απορίες γονέων…”
Γράψε ένα σχόλιο
-
και ...Μαθηματικά με ένα κλικ!
- -Καλώς όρισες!!!
- -Ύλη: Προγραμματισμός…
- 00. 00 Προετοιμασία…Οι ήρωες
- 01. 00 Οι αριθμοί μέχρι το 5…
- 01. 01 Προσανατολισμός στο χώρο
- 01. 02 Γεωμετρικά σχήματα
- 01. 03 Σύγκριση και … ποσοτήτων
- 01. 04 Οι αριθμοί από το 1 έως το 5
- 01. 05 Αρίθμηση…και γραφή αριθμών
- 01. 06 Αρίθμηση…και γραφή αριθμών
- 01. 07 Πρόσθεση…μέχρι το 5
- 01. 08 Επαναληπτικό μάθημα
- 02. 00 Πρόσθεση και …μέχρι το 5
- 02. 09 Σύγκριση μεγεθών-Ορολογία
- 02. 10 Οι αριθμοί από το 6 μέχρι το 10
- 02. 11 Οι αριθμοί από το 6 μέχρι το 10
- 02. 12 Σύγκριση αριθμών-Τα σύμβολα
- 02. 13 Πρόσθεση και …μέχρι το 5
- 02. 14 Γραφή της πρόσθεσης…
- 02. 15 Προβλήματα
- 02. 16 Επαναληπτικό μάθημα
- 03. 00 Αριθμοί μέχρι το 20…
- 03. 17 Οι αριθμοί από το 10 έως το 20
- 03. 18 Αθροίσματα μέχρι το 10
- 03. 19 Οι τακτικοί αριθμοί
- 03. 20 Τα νομίσματα μέχρι το 10
- 03. 21 Προσθετική ανάλυση…
- 03. 22 Προβλήματα
- 03. 23 Επαναληπτικό μάθημα
- 03. 24 1ο Κριτήριο αξιολόγησης
- 04. 00 Αφαίρεση, χάραξη, μοτίβα…
- 04. 25 Οι αριθμοί μέχρι το 50
- 04. 26 Χάραξη γραμμών
- 04. 27 Μοτίβα
- 04. 28 Αφαίρεση με αφαιρετέο…
- 04. 29 Διάκριση των συμβόλων…
- 04. 30 Αφαίρεση με αφαιρετέο…
- 04. 31 Το συμπλήρωμα
- 04. 32 Επαναληπτικό μάθημα
- 05. 00 Οι αριθμοί μέχρι το 50…
- 05. 33 Οργάνωση συλλογών…
- 05. 34 Μονάδες και δεκάδες
- 05. 35 Αθροίσματα με… όρους
- 05. 36 Κίνηση σε τετραγωνισμένο…
- 05. 37 Προβλήματα
- 05. 38 Επαναληπτικό μάθημα
- 06. 00 Μονάδες και δεκάδες
- 06. 39 Μονάδες και δεκάδες
- 06. 40 Γεωμετρικά σχήματα
- 06. 41 Ο χρόνος
- 06. 42 Προσθέσεις με υπέρβαση…
- 06. 43 Επαναληπτικό μάθημα
- 07. 00 Χαράξεις και παζλ…
- 07. 45 Χαράξεις, παζλ και μωσαϊκά
- 07. 46 Προσθέσεις και αφαιρέσεις
- 07. 47 Η πρόσθεση και η αφαίρεση…
- 07. 48 Υπολογισμοί – Επιστροφή…
- 07. 49 Πρόσθεση και αφαίρεση…
- 07. 50 Προβλήματα
- 07. 51 Επαναληπτικό μάθημα
- 08. 00 Οι αριθμοί μέχρι το 70…
- 08. 52 Οι αριθμοί μέχρι το 70
- 08. 53 Εισαγωγή στον πολλαπλ…
- 08. 54 Μέτρηση μεγεθών
- 08. 55 Πρόσθεση και αφαίρεση…
- 08. 56 Εισαγωγή στη συμμετρία
- 08. 57 Επαναληπτικό μάθημα
- 09. 00 Οι αριθμοί μέχρι το 100…
- 09. 58 Οι αριθμοί μέχρι…Χρήμα
- 09. 59 Πολλαπλασιασμός και …
- 09. 60 Βάρος-Λειτουργία ζυγαριάς
- 09. 61 Χαράξεις σχημάτων-Παζλ…
- 09. 62 Προβλήματα
- 09. 63 Επαναληπτικό μάθημα
ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ…
ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΕΛΕΝΗ ΚΑΙ ΕΙΜΑΙ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΡΙΑ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΣΕ ΣΧΟΛΕΙΟ ΤΟΥ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ,ΕΧΩ ΠΡΩΤΗ ΤΑΞΗ…ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΠΕΡΔΕΥΟΥΝ ΤΟ «ΤΑ» ΚΑΙ ΤΟ «ΠΑ».ΜΕ ΠΟΙΟ ΤΡΟΠΟ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΩ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΝΑ ΚΑΤΑΝΟΗΣΟΥΝ ΟΤΙ ΤΟ «Τ» ΚΑΙ ΤΟ «Π» ΕΙΝΑΙ ΔΥΟ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΓΡΑΜΜΑΤΑ?ΕΠΙΣΗΣ ΟΙ ΓΟΝΕΙΣ ΜΕ ΡΩΤΑΝΕ ΠΩΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΟΥΝ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥΣ ΣΤΗ ΓΛΩΣΣΑ?ΓΙΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΤΗ ΛΕΞΗ «ΠΙΤΑ»…ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑΤΕ ΝΑ ΜΕ ΚΑΤΑΤΟΠΙΣΕΤΕ΄???
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ…ΕΥΧΟΜΑΙ ΣΕ ΜΑΘΗΤΕΣ,ΓΟΝΕΙΣ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ ΚΑΛΗ ΔΥΝΑΜΗ!!!
Αγαπητή Ελένη
Η απάντηση που θα προσπαθήσουμε να σου δώσουμε θα είναι συνοπτική και αποσπασματική εξαιτίας
του περιορισμένου χώρου!
Κατ’ αρχήν μη βιάζεσαι και μην αγχώνεσαι!
Εάν είσαι στη λέξη «πίτα» είσαι κατά τη γνώμη μας πολύ μπροστά!
Μπορείς να ξεκινήσεις με τη διδασκαλία των βασικών φωνηέντων α,ο,ι,η,ε με εικόνες και με λέξεις που τα περιέχουν στις οποίες
θα αναφέρεσαι όποτε μιλάς για τις παραπάνω φωνούλες:
Παράδειγμα το ε του ελέφαντα!Το η του ήλιου!
Στη συνέχεια θα πρέπει να προχωρήσεις στις συλλαβές με κάθε σύμφωνο χωριστά και με συμβολισμούς που κατανοούν τα παιδιά.
Παράδειγμα: Το τραπεζάκι με τα δύο ποδαράκια είναι το π.
Χρησιμοποίησε τις οδηγίες και τις εικόνες από την ιστοσελίδα του Γραφούλη.
Μην ξεχνάς: Σε αυτό το στάδιο τα παιδιά μαθαίνουν ολικά με πολλές οπτικές παραστάσεις ή με κάποια εικόνα που μπορούν να θυμούνται εύκολα.
Παράδειγμα: Το ψ είναι το πηρούνι που θα τσιμπήσει το ψάρι.
Τη λέξη πίτα την αναγνωρίζουμε ολικά, πί+τα, μία-μία φωνούλα.
Η ανάλυση θα γίνει αργότερα!
Σου ευχόμαστε καλή σχολική χρονιά!