Αυγ
31
Πολλά από τα παιδιά που πάνε πρώτη φορά σχολείο, μπορεί να αρνηθούν να πάνε σχολείο… Χρήσιμες συμβουλές κι οδηγίες μπορείς να μελετήσεις αν κάνεις κλικ εδώ.
Αυγ
31
Σχολική τσάντα;
Άρθρο στο -Υποψία προβλημάτων... | Γράψε ένα σχόλιο
Είναι συνηθισμένο φαινόμενο να βλέπουμε στο δρόμο μικρά παιδιά φορτωμένα με βαριές τσάντες. Χρήσιμες οδηγίες για την επιλογή μιας πραγματικά κατάλληλης σχολικής τσάντας μπορείς να βρεις αν κάνεις κλικ εδώ.
Αυγ
31
Ο μικρός μαθητής βλέπει συνεχώς τηλεόραση; Χρήσιμες οδηγίες για την αντιμετώπιση του προβλήματος μπορείς να βρεις αν κάνεις κλικ εδώ.
Αυγ
31
Τα μικρά παιδιά είναι από τη φύση τους γεμάτα περιέργεια και δεν έχουν ανεπτυγμένη την αίσθηση του κινδύνου… Μια ενδιαφέρουσα προσέγγιση για την πρόληψη των παιδικών ατυχημάτων μπορείς να μελετήσεις αν κάνεις κλικ εδώ.
Αυγ
31
Εμβόλια…
Άρθρο στο -Υποψία προβλημάτων... | Γράψε ένα σχόλιο
Γνωρίζεις πόσο σημαντικά είναι τα εμβόλια για την υγεία του παιδιού; Μπορείς να διαβάσεις ένα ενδιαφέρον άρθρο κάνοντας κλικ εδώ.
Αυγ
31
Μπορείς να μελετήσεις μια εξαιρετική προσέγγιση για την προετοιμασία του παιδιού για το σχολείο αν κάνεις κλικ εδώ.
Αυγ
31
Ένα ενδιαφέρον άρθρο για το ποιες είναι οι δεξιότητες που έχει αναπτύξει το παιδί στην Πρώτη Τάξη μπορείς να διαβάσεις αν κάνεις κλικ εδώ.
Αυγ
30
Ένα εξαιρετικό άρθρο για την είσοδο του παιδιού στο σχολείο χωρίς προβλήματα μπορείς να μελετήσεις αν κάνεις κλικ εδώ.
Αυγ
30
Διαταραχή ελλειματικής προσοχής και υπερκινητικότητας…
Άρθρο στο -Υποψία προβλημάτων... | Γράψε ένα σχόλιο
Εξαιρετικό άρθρο από τη σύμβουλο ειδικής αγωγής…μπορείς να μελετήσεις αν κάνεις κλικ εδώ.
Αυγ
30
Εξαιρετικό άρθρο από τη σχολική σύμβουλο ειδικής αγωγής… μπορείς να βρεις αν κάνεις κλικ εδώ.
Αυγ
30
Εξαιρετικό άρθρο από τη σύμβουλο ειδικής αγωγής…μπορείς να βρεις αν κάνεις κλικ εδώ.
Αυγ
29
Μπορείς να ακούσεις και να τραγουδήσεις μαζί με τα παιδιά υπέροχα τραγουδάκια αν κάνεις κλικ εδώ.
Αυγ
29
Μπορείς να βρεις την εξαιρετική παράσταση του Ευγένιου Σπαθάρη αν κάνεις κλικ εδώ.
Αυγ
29
Τα παπάκια…
Άρθρο στο 01. 00 Πού είναι ο Άρης; | Γράψε ένα σχόλιο
Τα ζουζούνια τραγουδούν τα παπάκια:
Αυγ
28
Αγάπη και αρμονία στην οικογένεια είναι….Περισσότερα μπορείς να διαβάσεις αν κάνεις κλικ εδώ.
Αυγ
28
Πεισμώνει, επιμένει, στυλώνει τα πόδια, απαιτεί… Μπορείς να διαβάσεις ένα ενδιαφέρον άρθρο αν κάνεις κλικ εδώ.
Αυγ
28
Μπορείς να διαβάσεις πληροφορίες στη σελίδα της ελληνικής εταιρείας δυσλεξίας καθώς και τις διευθύνσεις ΚΔΑΥ και Ιατροπαιδαγωγικών Κέντρων κάνοντας κλικ εδώ κι εδώ.
Αυγ
26
Πολλές φορές τα παιδιά δυσκολεύονται να προφέρουν κάποιες λέξεις…Τι γίνεται τότε; Μπορείς να διαβάσεις ένα εξαιρετικό άρθρο αν κάνεις κλικ εδώ.
Αυγ
26
Είναι αφηρημένο, δεν προσέχει, πολλές φορές δεν ακούει;…Ένα ενδιαφέρον άρθρο μπορείς να μελετήσεις αν κάνεις κλικ εδώ.
Αυγ
26
Το παιδί στο νηπιαγωγείο πρέπει να μάθει να έχει ικανοποιητικό έλεγχο στις κινήσεις του χεριού του, δεξιότητα χρήσιμη κυρίως για τη γραφή. Τι γίνεται όμως αν δεν τα καταφέρνει; Μπορείς να διαβάσεις μια εξαιρετική προσέγγιση αν κάνεις κλικ εδώ και φυσικά εδώ.
Αυγ
26
Προβλήματα λόγου…
Άρθρο στο -Υποψία προβλημάτων... | Γράψε ένα σχόλιο
Ενδιαφέρουσες συμβουλές μπορείς να μελετήσεις αν κάνεις κλικ εδώ.
Αυγ
26
Διαζύγιο γονέων…
Άρθρο στο -Υποψία προβλημάτων... | Γράψε ένα σχόλιο
Μπορείς να διαβάσεις ένα χρήσιμο άρθρο για τα προβλήματα που μπορεί να προκύψουν από το διαζύγιο των γονιών τους αν κάνεις κλικ εδώ.
Αυγ
25
Τα Hλεκτρονικά Λεξικά παρέχουν όλες τις πολύτιμες για τον εκπαιδευτικό και τον μαθητή πληροφορίες (λεξιλογικές, σημασιολογικές και σχετικές με τη χρήση της γλώσσας), τις οποίες παρέχουν και τα παραδοσιακά λεξικά, ενώ ταυτόχρονα τις καθιστούν περισσότερο εύχρηστες και ελκυστικές.Tα ηλεκτρονικά λεξικά έχουν σχεδιαστεί έτσι ώστε να μπορεί ο χρήστης είτε να επιλέγει τις πληροφορίες εκείνες που χρειάζεται για κάθε λήμμα είτε να έχει ολόκληρο το άρθρο στη διάθεσή του.
Tα τέσσερα λεξικά, επιλεγμένα για τον πλούτο, την επιστημονικότητα και το εύρος τους, συμπληρώνονται με σώματα κειμένων που παρέχουν στον εκπαιδευτικό ένα ακόμη ευρύτερο και ζωντανό φάσμα παραδειγμάτων για τη χρήση των λημμάτων. Δυνατή είναι, επίσης, η παράλληλη χρήση των λεξικών.
Tέλος, λεξικογραφικές ασκήσεις εμπλουτίζουν ακόμη περισσότερο τις δυνατότητες που παρέχει ο υπολογιστής και ανάγουν τα λεξικά σε ένα σχολικό βοήθημα πολλαπλών και σημαντικών διαστάσεων.
Μπορείς να επιλέξεις αν κάνεις κλικ:
Λεξικό της κοινής νεοελληνικής (Τριανταφυλλίδη)
Αντίστροφο λεξικό (Αναστασιάδη – Συμεωνίδη)
Αυγ
25
Ζωγραφική – Λογισμικό…
Άρθρο στο -Προτάσεις για ... | Γράψε ένα σχόλιο
Drawing 4 Kids
Αυτό το πρόγραμμα έχει σκοπό να διδάξει τα μικρά παιδιά να χειρίζονται το ποντίκι και να διασκεδάσουν με τα χρώματα,τα σχήματα και τους ήχους.
Μπορείς να το κατεβάσεις αν κάνεις κλικ εδώ.
Αυγ
25
Μικροί Καλλιτέχνες σε Δράση Α΄
Το εκπαιδευτικό πακέτο «Μικροί καλλιτέχνες σε δράση» αξιοποιεί τις Τεχνολογίες Πληροφορίας και Επικοινωνίας με ενότητες ζωγραφικής, σχεδίου, μουσικής, κειμένων, εικόνων, έργων τέχνης, και επιτυγχάνει άμεσο οπτικό – ακουστικό αποτέλεσμα, επιτρέποντας τη μεταφορά του αποτελέσματος σε άλλα μέσα και υλικά.
Διατηρεί αμείωτο το ενδιαφέρον μέσα από την αλληλεπίδραση Η/Υ – μαθητή και προσαρμόζεται στις ικανότητες και στις δυνατότητες των μαθητών, έτσι ώστε όλοι να έχουν το επιθυμητό αποτέλεσμα. Προσεγγίζει τη γνώση διαθεματικά και βιωματικά και επιτρέπει τον αυτοσχεδιασμό, το τυχαίο, το αυθόρμητο, ενισχύοντας τη δημιουργικότητα των μαθητών, πλουτίζοντας τις εγκυκλοπαιδικές γνώσεις και βοηθώντας στην επικοινωνία.
Ενδείκνυται για την προσχολική αγωγή, τις πρώτες τάξεις δημοτικού, παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες και Α.με.Α.
Μπορείς να το κατεβάσεις αν κάνεις κλικ εδώ.
Αυγ
25
Γλώσσα – Λογισμικό…
Άρθρο στο -Προτάσεις για ... | Γράψε ένα σχόλιο
Μαθαίνω τη Γλώσσα μου
Ολοκληρωμένο εκπαιδευτικό πακέτο, που σαν στόχο έχει τη γλωσσική καλλιέργεια μαθητών και μαθητριών του Νηπιαγωγείου, της Α’ και Β’ τάξης Δημοτικού και μέσω αυτής, στην εξοικείωση τους με ευρύτερα θέματα που αφορούν τον κόσμο που τους περιβάλλει. Μέσα από μια μεγάλη ποικιλία κειμένων (ημερολόγιο, πίνακας δρομολογίων, επιγραφές καταστημάτων, προσκλήσεις, πινακίδες, επαγγελματικές κάρτες, γράμματα, σήματα κυκλοφορίας, χάρτες, λεζάντες, φυλλάδια, κείμενα με οδηγίες κ.α.) και ένα εύρος διαφορετικών ειδών δραστηριοτήτων (πολλαπλής επιλογής, σωστού ή λάθους, επιλογής από λίστα, αντιστοιχίσεων, τοποθέτησης σε λίστες, συμπλήρωσης κενών, παραγωγής κειμένων, επίλυσης σταυρόλεξων, εικονόλεξων κ.α.), οι μαθητές και οι μαθήτριες κατανοούν και παράγουν προφορικό και γραπτό λόγο, προσεγγίζουν επιστημονική και ακαδημαϊκή γλώσσα κατάλληλη για την ηλικία τους, εμπλουτίζουν το λεξιλόγιό τους, ανακαλύπτουν τη δομή της γλώσσας και ταυτόχρονα εξερευνούν τον κόσμο που τους περιβάλλει με παιγνιώδη και δημιουργικό τρόπο.
Μπορείς να το κατεβάσεις αν κάνεις κλικ εδώ.
Αυγ
24
Μπορείς να βρεις υπέροχους γλωσσοδέτες εδώ και γνωστά αινίγματα εδώ.
Αυγ
24
Για παιδιά που έχουν μάθει τα γράμματα! Χρήση μετά το Φεβρουάριο…
Μάθετε πληκτρολόγηση παίζοντας.
Πληκτρολογήστε τα γράμματα που πέφτουν από το διάστημα και κερδίστε πόντους.
Τρία επίπεδα δυσκολίας.
Μπορείς να παίξεις αν κάνεις κλικ εδώ.
Αυγ
2
Μπορείς να διαβάσεις ένα εξαιρετικό άρθρο για τα προβλήματα λόγου και ομιλίας αν κάνεις κλικ εδώ.
Αυγ
1
Διερευνήσαμε με ψηφιακό ερωτηματολόγιο, σε ποια ενότητα της Γλώσσας, βρίσκονται οι περισσότεροι εκπαιδευτικοί την 1η Νοεμβρίου δηλαδή στα μέσα περίπου του πρώτου διδακτικού τριμήνου. Απάντησαν συνολικά 73 εκπαιδευτικοί. Τα αποτελέσματα ήταν τα εξής:
Από την ανάλυση των απαντήσεων μπορούμε να βγάλουμε πολλά συμπεράσματα. Το σημαντικότερο είναι πως η πλειοψηφία βρίσκεται στην ενότητα «Ο κύριος με το καπέλο» ή σε ενότητες πριν και μετά από αυτήν. Ένα ακόμη σημαντικό είναι ότι οι περισσότεροι εκπαιδευτικοί φαίνεται να αφιέρωσαν τουλάχιστον ένα μήνα σε προγραφικές ασκήσεις ή εργασίες με τα γράμματα στις ενότητες «Γνωριμία με τους ήρωες» και «Πού είναι ο Άρης;» και κάποιοι αφιερώνουν ακόμα αρκετό χρόνο και καλά κάνουν. Επιπλέον όλοι φαίνεται να ακολουθούν τον κανόνα που λέει: Τον πρώτο καιρό δεν υπάρχει λόγος να βιάζομαι, αλλά πηγαίνω αργά ώστε να μαθαίνουν τα παιδιά.
Μπορείς να βρεις ενδιαφέρoυσες απόψεις εκπαιδευτικών για την ύλη αν κάνεις κλικ εδώ.