Μπορείς να μελετήσεις μια εξαιρετική εργασία για την ενότητα «Πού είναι ο Άρης;» αν κάνεις κλικ εδώ.

Rating 3.06 out of 5

Η δασκάλα Χριστίνα Κανάρια μας έστειλε τις παρακάτω εξαιρετικές εργασίες οι οποίες δημοσιεύονται και στο εκπαιδευτικό blog της:http://teachingtherapy.wordpress.com/

Οι εργασίες είναι κατάλληλες και για μαθητές με μαθησιακές δυσκολίες.

Για να μελετήσεις τις εργασίες κάνε κλικ εδώ:

Πίνακες με όλα τα φωνήεντα και δίψηφα που φωνάζουν Ι,ι Ε,ε Ο,ο

Rating 2.50 out of 5

Prog1

Εάν θέλεις, μπορείς να μελετήσεις και να εκτυπώσεις τον ετήσιο προγραμματισμό διδασκαλίας της τάξης σου, για τα μαθήματα της Γλώσσας, των Μαθηματικών, της Μελέτης και όχι μόνο, για το σχολικό έτος 2013 – 2014 αν κάνεις κλικ εδώ.

Rating 4.20 out of 5

Ψηφιακή Βιβλιοθήκη. http://repository.edulll.gr/edulll/

Rating 4.33 out of 5

Μπορείς να μελετήσεις μια εξαιρετική εργασία, για παιχνίδια που μπορείς να παίξεις με τους μικρούς μαθητές σου τις πρώτες μέρες αλλά και κατά τη διάρκεια του σχολικού έτους αν κάνεις κλικ εδώ.

Rating 3.43 out of 5

as1.jpg

Είναι κοινή διαπίστωση. Τα νέα βιβλία θεωρούν αυτονόητο το γεγονός πως όλα τα παιδιά από τις πρώτες κιόλας μέρες γνωρίζουν να χρησιμοποιούν στοιχειωδώς το μολύβι τους και κατέχουν φυσικά τις βασικές δεξιότητες γραφής για τα πρώτα τους βήματα.

Εμείς στην καθημερινότητά μας συνήθως διαπιστώνουμε το αντίθετο. Συχνά στην ίδια αίθουσα συνυπάρχουν παιδιά που δε φοίτησαν στο Νηπιαγωγείο, παιδιά με δυσκολίες στη λεπτή κινητικότητα, παιδιά με αναπηρίες των άκρων, παιδιά αριστερόχειρα με διαφορετική αντίληψη του χώρου… Θεωρούμε λοιπόν πως θα πρέπει να υπάρξει ένα κρίσιμο διάστημα εξάσκησης με προασκήσεις γραφής γι’ αυτό και φυσικά εντάξαμε στο τετράδιο Πρώτης Γραφής «Ο Γραφούλης και η Γραφούλα στην Πρώτη Τάξη» ως ειδικό ένθετο, το ανεξάρτητο τεύχος με τις ειδικά κατασκευασμένες προγραφικές εργασίες με το διακριτικό τίτλο «Το ταξίδι της μικρής Γραμμούλας» τουλάχιστον για εκείνα τα παιδιά που έχουν έλλειψη ή ακαλλιέργητες δεξιότητες.

grammoula.jpg

Εσύ μπορείς να το χρησιμοποιήσεις όπως κρίνεις, ανάλογα με τις δυσκολίες των παιδιών της τάξης σου, παραλείποντας ή συμπτύσσοντας ίσως κάποια είδη γραμμών ή επιμένοντας σε άλλα με εξατομικευμένη ή ομαδική διδασκαλία για τουλάχιστον δύο εβδομάδες…

Rating 3.49 out of 5